Un Nou An Delicios si Norocos!

Dragii mei bucatari (femei si barbati), in anul ce-a trecut am publicat putine retete; va rog sa ma iertati, nu-mi mai ajunge timpul.
Am renuntat la orice activitate sociala, lucrez aproape non-stop (si cand dorm, mintea-mi este ocupata), dar tot nu reusesc sa ajung pe acest pagina.
Cand locuiam in Romania si nu aveam servici, stateam pe acest blog si 20 ore, acum abia reusesc sa raspund la email-urile private si la razletele comentarii ce unii oameni frumosi imi lasa.

De Craciun am primit multe mesaje ce mi-au intrat in inima.
Sa stii ca cineva care nu te-a intalnit personal, tine le tine pentru ca i-ai dat o idee in bucatarie, nu are pret. Plang de bucurie cand le citesc.
Sa va dea Domnul tot ceea ce va doriti pentru ca-mi dati curaj si forta sa merg mai departe. 

Fiecare dintre noi are o istorie, o cruce de dus, si numai noi o stim.
Iti dresc sa uiti trecutul si sa nu-ti pierzi niciodata credinta.
Chiar si-n cele mai grele clipe ale vietii, tot se gaseste ceva sa nea dea bucurie. Dar trebuie sa vrem sa vedem: o floare, o cafea, o picatura de ploaie, un fulg de nea, o imbratisare, un zambet, o strangere de mana, si nu in ultimul rand o mancare simpla, dar delicioasa.


Tu care citesti aceste randuri, nu uia ca niciodata nu este prea tarziu sa incepi de la capat. 
Nu renunta la vise, si nu plance in pumni cand cei dragi te ranesc. Suntem doar oameni.

Iti multumesc pentru orice vizita, like, comment sau share si-mi cer scuze pentru cuvintele-n engleza ce-mi vin spontan.
Imi cer scuze si pentru inconsistenta textului cu si fara diacritice in aceeasi postare. Sunt atat de grabita uneori ca nici nu-mi dau seama ce fac. Imi iubesc limba mai mult decat las sa se vada.


Un An asa cum iti doresti!



Daca ai apreciat, fii generos si lasa un semn (like, share, comment), sau viziteaza-ma pe Facebook.
Te astept cu mult, mult drag. Multumesc, om cu suflet.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii